BİGEP kapsamında Karpuzlu İlkokulu ve Karpuzlu İmam Hatip Ortaokulu rehber öğretmenlerimiz İsmail KAYIŞ ve Aybüke ŞENTÜRK tarafından okulumuz velilerine bilgilendirme semineri verilmiştir. Ayrıca Yeşilay tarafından okulumuza gönderilmiş olan broşürlerimiz velilerimize dağıtılmıştır.
BİGEP kapsamında 25-31 Mart Kütüphane Haftası sebebiyle okulumuzda okuma etkinlikleri yapılmaktadır. 3-B sınıfı öğrencilerimiz ve sınıf öğretmenimiz Emine Esin GÜRSOY tarafından okul bahçemizde okuma etkinliği düzenlenmiştir. Emeği geçen öğretmenimiz Emine Esin GÜRSOY'a teşekkür ederiz.
BİGEP kapsamında 25-31 Mart Kütüphane Haftası sebebiyle okulumuzda okuma etkinlikleri yapılmaktadır. 3-A ve 3-C sınıfı öğrencilerimiz ve sınıf öğretmenlerimiz Zehra Bilge GÖK ve Ulviye ÖZBEK tarafından okul kütüphanemizde okuma etkinliği düzenlenmiştir. Emeği geçen öğretmenlerimiz Zehra Bilge GÖK ve Ulviye ÖZBEK'e teşekkür ederiz.
BİGEP kapsamında 25-31 Mart Kütüphane Haftası sebebiyle okulumuzda okuma etkinlikleri yapılmaktadır. 2-A sınıfı öğrencilerimiz ve sınıf öğretmenimiz Gamze YILMAZ tarafından okuma etkinliği düzenlenmiştir. Emeği geçen öğretmenimiz Gamze YILMAZ'a teşekkür ederiz.
BİGEP kapsamında 25-31 Mart Kütüphane Haftası sebebiyle okulumuzda okuma etkinlikleri yapılmaktadır. 4-C sınıfı öğrencilerimiz ve sınıf öğretmenimiz Mehmet Fatih DEMİR tarafından okul kütüphanemizde ve okul bahçemizde okuma etkinliği düzenlenmiştir. Emeği geçen öğretmenimiz Mehmet Fatih DEMİR'e teşekkür ederiz.
BİGEP kapsamında 25-31 Mart Kütüphane Haftası sebebiyle okulumuzda okuma etkinlikleri yapılmaktadır. 3-A sınıfı öğrencilerimiz ve sınıf öğretmenimiz Zehra Bilge GÖK tarafından okul kütüphanemizde okuma etkinliği düzenlenmiştir. Emeği geçen öğretmenimiz Zehra Bilge GÖK'e teşekkür ederiz.
BİGEP kapsamında 25-31 Mart Kütüphane Haftası sebebiyle okulumuzda okuma etkinlikleri yapılmaktadır. 1-C sınıfı öğrencilerimiz ve sınıf öğretmenimiz Berna DEMİREL tarafından "Üç Kedi Bir Dilek" isimli kitap okunmuştur. Emeği geçen öğretmenimiz Berna DEMİREL'e teşekkür ederiz.
Nis
BİGEP kapsamında 2-C sınıfı öğrencilerimize yönelik matematik becerilerini geliştirmek amacıyla "Çarpma Turnuvası" etkinliği düzenlenmiştir. Emeği geçen öğretmenimiz Ceren ATEŞ'e teşekkür ederiz.
BİGEP kapsamında 25-31 Mart Kütüphane Haftası sebebiyle okulumuzda okuma etkinlikleri yapılmaktadır. 1-C sınıfı öğrencilerimiz ve sınıf öğretmenimiz Berna DEMİREL tarafından okuma etkinliği düzenlenmiştir. Emeği geçen öğretmenimiz Berna DEMİREL'e teşekkür ederiz.
BİGEP kapsamında 25-31 Mart Kütüphane Haftası sebebiyle okulumuzda okuma etkinlikleri yapılmaktadır. 2-C sınıfı öğrencilerimiz ve sınıf öğretmenimiz Ceren ATEŞ tarafından okul bahçemizde okuma etkinliği düzenlenmiştir. Emeği geçen öğretmenimiz Ceren ATEŞ'e teşekkür ederiz.
Okulumuz 4.sınıf öğrencilerine Haliliye İlçe Jandarma Komutanlığı Trafik Ekipleri tarafından Trafik Eğitim Parkı’nda trafik eğitimi verilmiştir. Ayrıca akülü araçlar ile öğrencilerimiz eğlenceli vakit geçirmiştir. Emeği geçen tüm jandarma trafik ekiplerine teşekkür ederiz.
Mrt
Bigep kapsamında ana sınıfı öğrencilerimize yönelik Orman Haftası sebebiyle etkinlik ve pano çalışması yapılmıştır. Emeği geçen ana sınıfı öğretmenimiz Emine Beyza HATUNOĞLU’na teşekkür ederiz.
Okulumuz öğretmenlerinden Ulviye ÖZBEK ve Suat ÖZDEMİR hocalarımızın bu ay “Değerler Eğitimi” konumuz olan ''Vatenseverlik'' kavramı ile ilgili pano çalışmaları.
BİGEP kapsamında okulumuz rehber öğretmeni İsmail KAYIŞ tarafından öğrencilerimizin iletişim becerilerini geliştirmek amacıyla rehberlik etkinlikleri uygulanmıştır. Öğretmenimize emekleri için teşekkür ederiz.
BİGEP kapsamında rehber öğretmenimiz İsmail KAYIŞ tarafından bağımlılıkla mücadele amacıyla önleyici etkinlikler uygulanmıştır. Öğrencilerimizin sınıf kademelerine ve hazırbulunuşluklarına göre "Sağlıklı Yaşam, Teknoloji Bağımlılığı ve Tütün Bağımlılığı" modülleri işlenmiştir. Emekleri için öğretmenimiz İsmail KAYIŞ'a teşekkür ederiz.
BİGEP kapsamında Ana Sınıfı-C öğrencilerimiz ve Nurhan AYDIN KURT öğretmenimizin "Ramazan Tombalası" isimli etkinliği ile hem eğleniyor hem de öğreniyoruz. Emekleri için öğretmenimiz Nurhan AYDIN KURT'a teşekkür ederiz.
1-C sınıfı öğrencilerimiz BİGEP projesi kapsamında çeşitli okuma etkinlikleri sayesinde eğlenirken okumaya devam ediyor. Emekleri için sınıf öğretmenimiz Berna DEMİREL'e teşekkür ederiz.
BİGEP kapsamında 1-C sınıfı öğrencileri "Gizli Nesneleri Bulma" oyunu ile dikkatlerini geliştiriyor. Emekleri için sınıf öğretmenimiz Berna DEMİREL'e teşekkür ederiz.
Mrt
1-C sınıfını velilerinden mevsimlik işçi olarak çalışmaya gidecek velimizle ve öğrencimizle vedalaştık. METİP projesi hakkında gerekli bilgilendirmeleri yaptık. Bizi unutmayın dilekleri ile vedalaşırken gözler doldu… Bir sonraki öğretim döneminde görüşmek üzere, eğitim her yerde.
1.sınıf öğrencilerimiz artık okuyor...
1-A sınıfı öğrencilerimiz ve sınıf öğretmenimiz Melek TURGUT, güzel havanın tadını bahçemizde kitap okuma etkinliği yaparak çıkardılar. Emekleri için sınıf öğretmenimiz Melek TURGUT'a teşekkür ederiz.
BİGEP kapsamında okuma becerilerimizi geliştirmek amacıyla 1-A sınıf öğretmenimiz Melek TURGUT'un geliştirmiş olduğu eğlenceli oyun ile hem eğleniyor hem de okuyoruz. Öğretmenimiz Melek TURGUT'a emekleri için teşekkür ederiz.
Okulumuz öğretmenlerinden Melek TURGUT, Tuğçe USLU ve Funda BALCI hocalarımızın bu ay “Değerler Eğitimi” konumuz olan ''Arkadaşlık'' kavramı ile ilgili pano çalışmaları.
BİGEP projesi kapsamında 1-C sınıfı öğrencileri ile “önce bitir- çarkı çevir- cümleyi oku” etkinliği yapıldı . Etkinlik içeriği: bardakları doğru şekilde sıralayan öğrenciye wordwall sitesi üzerinden çarkı çevirip okuma yaptırıldı. Bardak dizme oyunu sayesinde odaklanma ve dikkat süresini artırırken interaktif siteler üzerinden okumaya eğlence katıldı. Akıcı ve doğru okumaya teşvik edildi. Sınıf öğretmenimiz Berna DEMİREL hocamıza eğlenceli ve öğretici etkinliği için teşekkür ederiz.
3/B sınıf öğretmenimiz E.Esin GÜRSOY'un yürüttüğü The Story Of My City/Benim Şehrimin Öyküsü isimli E-twinning projemizin E-Dergisi yayımlandı. Öğretmenimize ve öğrencilerimize teşekkür ediyoruz.
E-dergimize https://online.fliphtml5.com/fxjvb/rwou/index.html#p=1 linkinden ulaşabilirsiniz.
3/B sınıf öğretmenimiz E.Esin GÜRSOY' un yürüttüğü The Story Of My City/Benim Şehrimin Öyküsü isimli E-twinning projemizin sanal sergisi yayımlandı. Öğretmenimize ve öğrencilerimize teşekkür ediyoruz.
Sanal sergimize https://www.artsteps.com/view/6592df09faa5921aa2b96952 linkinden ulaşabilirsiniz.
Esin öğretmen ve 3/B sınıfı öğrencileri Storyjumper Web 2.0 aracıyla Şanlıurfa ilini kahraman oluşturarak hikayeleştirmiştir. Dijital hikaye kitabında diğer şehir ve ülkelerde yer almaktadır.
E-Twinning Projesi Ekim ayı çalışmasında 3/B sınıfı öğrencileri Şanlıurfa'nın yemeklerini seslendirme yaparak Web 2.0 araçlarıyla tanıtmışlardır.
Projenin amacı, kendi kültürümüzü, farklı kültürleri tanımak ve tanıtmak, kültürlerarası iletişimi arttıran bireyler yetiştirmektir.
Öğretmen, Öğrenci ve Okul Tanıtımı çalışmalarımız İngilizce ve Türkçe olarak Esin GÜRSOY öğretmenimiz ve 3/B öğrencileri tarafından hazırlanmıştır.
THE STORY OF MY CİTY/BENİM ŞEHRİMİN HİKAYESİ
Projemizin amacı, farklı kültürler tanımak ve tanıtmak ,kültürlerarası iletişimi arttırmak, geleneksel oyunlarımızı tanımak ve milli ve manevi değerlerimize sahip çıkan bireyeler yetiştirmektir.
1 – Öğrencilerimizde tarih bilinci farkındalığını arttırmak
2- Öğrencilerimize kültür bilincini aşılamak.
3-Şehrimize ait hikayeler ve masalları anlatmak .
4- dramatize çalışmalarıyla şehrin masallarına hayat verme
5-Şehrimize ait geleneksel çocuk oyunlarını tanıtmak.
6- Kültürel farklılıkları kavratmak ve karşılaştırmak,
7-Kültürüne ait yemek,kıyafet tanıtımları yapmak.
8- İşbirliği içinde öğrencilerimizle çalışmalara katkı sağlamak.
Çalışma Süreci
EKİM
Öğretmen tanışma webinari
Çalışma planının belirlenmesi
Görev Dağılımın yapılması
Poster ve Logo Çalışması ve Anketlerinin yapılması
Porje Ön Test Çalışması
1.Etkinlik: ÖYKÜ İLE ŞEHİRLERİN TANITIMI
2. Etkinlik: ŞEHRİMİZE AİT YEMEK(YİYECEK) KIYAFET TANITIMI
KASIM
Öğrenci Tanışma Webinari
Karışık takımların oluşturulması
e-Book Çalışmaları
3-Etkinlik: Geleneksel çocuk oyunlarının oynanması
4-Etkinlik: geçmişte oynanan oyuncakların tasarımı ve yapımı
5.ŞEHRİNE AİT BİR KAHRAMANI VEYA MASALI DRAMA YOLU İLE ANLATMAK
Ortak Çalışma Yapılması
Öğretmen Değerlendirme Webinari
Web 2 araçları ile biçimlendirici değerlendirme (kahoot)
ARALIK
Proje Son test çalışması
Öğrenci, veli ve öğretmen Değerlendirme çalışmaları
Proje Sergilerinin yapılması
Kalite Etiketi Başvurusu
BEKLENEN SONUÇLAR
1 – Öğrencilerimizde tarih bilinci farkındalığı artar.
2- Öğrencilerimizde kültür bilinci farkındalığı artar.
3-Şehrine ait hikayeler ve masalları anlatır .
4- Dramatize çalışmalarıyla şehrin masallarına hayat verme çalışmaları yapar.
5-Şehrimize ait geleneksel çocuk oyunlarını tanıtır.
6- Kültürel farklılıkları kavrar ve karşılaştırır.
7-Kültürüne ait yemek,kıyafet tanıtımları yapar.
8- İşbirliği içinde çalışmalara katkı sağlar.
THE STORY OF MY CİTY
The aim of our project is to recognize and promote different cultures, increase intercultural communication, get to know our traditional games and raise individuals who protect our national and spiritual values.
1 – Increasing historical awareness in our students
2- To instill cultural awareness in our students.
3-Telling stories and tales of our city.
4- Bringing the tales of the city to life with dramatized works
5-To introduce the traditional children's games of our city.
6- To make people understand and compare cultural differences,
7-To promote food and clothing belonging to their culture.
8- Contributing to studies with our students in cooperation.
Working Process
OCTOBER
Teacher meeting webinar
Determining the work plan
Distribution of Tasks
Poster and Logo Studies and Surveys
Project Pretest Study
Activity 1: PROMOTION OF CITIES THROUGH STORIES
2nd Event: PROMOTION OF OUR CITY'S FOOD (FOOD) CLOTHES
NOVEMBER
Student Meeting Webinar
Creating mixed teams
e-Book Studies
3-Activity: Playing traditional children's games
4-Activity: design and construction of toys played in the past
5. TELLING A HERO OR FAIRY TALE OF YOUR CITY THROUGH DRAMA
Collaborating
Teacher Evaluation Webinar
Formative assessment (kahoot) with Web 2 tools
DECEMBER
Project Final test work
Student, parent and teacher evaluation studies
Organizing Project Exhibitions
Quality Label Application
EXPECTED RESULTS
1 – Our students' awareness of history increases.
2- Our students' cultural awareness increases.
3-He tells stories and tales about his city.
4- He works to bring the tales of the city to life with his dramatized works.
5-Introduces traditional children's games of our city.
6- Understands and compares cultural differences.
7- Promotes food and clothing belonging to its culture.
8- Contributes to collaborative work.
12-18 Aralık Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası Kutlu Olsun.
Emeği geçen öğretmenlerimize teşekkür ederiz.